Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Лаврик Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Лаврик Т. В. 
Експериментальна перевірка педагогічних умов оптимізації системи дистанційного навчання студентів [Електронний ресурс] / Т. В. Лаврик // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 151-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_23
Наведено результати експериментального дослідження щодо впровадження педагогічної системи та технології дистанційного навчання, розроблених відповідно до педагогічних умов оптимізації. Сформульовано основні завдання експериментальної перевірки. Визначено інтегральний критерій та його показники, розкрито зміст кожного з цих показників. Наведено результати констатувального, формувального та контрольного етапів.Представлены результаты экспериментального исследования по внедрению педагогической системы и технологии дистанционного обучения, разработанных в соответствии с педагогическими условиями оптимизации. Сформулированы основные задачи экспериментальной проверки, определены интегральный критерий и его показатели, раскрыто содержание каждого из этих показателей. Приведены результаты констатирующего, формирующего и контрольного этапов.The article considers the experimental verification of the implementation of pedagogical system and technology of distance learning, which are based on pedagogical conditions of optimization. The basic tasks of experimental verification are formulated. The author identifies the integral criterion and its indicators, reveals the contents of each of these indicators. The paper shows the quantitative and qualitative results of pedagogical research.
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.071 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Любчак В. А. 
Развитие доступа к качественному образованию на примере Сумского государственного университета: формирование адаптивной системы дистанционного обучения [Електронний ресурс] / В. А. Любчак, Б. О. Кузиков, Т. В. Лаврик // Управляющие системы и машины. - 2011. - № 4. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2011_4_7
Рассмотрена многогранная деятельность филиала кафедры ЮНЕСКО в Сумском государственном университете по реализации инициатив и программ ЮНЕСКО в регионе. Освещены результаты научно-исследовательской деятельности филиала в решении проблемы построения адаптивных обучающих сред на базе неадаптивных. Рассмотрен метод установления взаимосвязи между предметной областью и средствами контроля знаний.
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.392 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Мордюшенко С. М. 
Мотиваційні аспекти професійної діяльності кінологів-рятувальників ДСНС України [Електронний ресурс] / С. М. Мордюшенко, Т. В. Лаврик // Проблеми екстремальної та кризової психології. - 2013. - Вип. 14(1). - С. 219-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekp_2013_14(1)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 499.358 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Лаврик Т. В. 
Особистісні передумови професійної успішності пожежників-рятувальників [Електронний ресурс] / Т. В. Лаврик, А. Г. Снісаренко // Пожежна безпека: теорія і практика. - 2014. - № 16. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbtp_2014_16_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.303 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Зубань Ю. 
Інтегроване середовище розроблення дистанційних курсів на основі проектного підходу [Електронний ресурс] / Ю. Зубань, Т. Лаврик, С. Іванець // Технічні науки та технології. - 2016. - № 4. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnt_2016_4_18
Розглянуто комплексну модель створення дистанційних курсів, запроваджену в Сумському державному університеті у формі автоматизованого середовища розробки. Представлено основний понятійний апарат моделі й основних учасників проекту створення дистанційних курсів. Наведено опис етапів роботи над дистанційним курсом: розроблення навчальних матеріалів, методична та змістовно-наукова перевірка навчальних об'єктів, комплексна перевірка курсу. Для визначення якості навчальних матеріалів та аналізу стану розроблення дистанційних курсів запропоновано якісні та кількісні показники.
Попередній перегляд:   Завантажити - 680.197 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Лаврик Т. В. 
Психологічна підготовка керівників пожежно-рятувальних підрозділів як один із пріоритетних напрямів забезпечення неперервності освіти персоналу ДСНС України [Електронний ресурс] / Т. В. Лаврик, І. А. Черниш, Д. В. Лагно // Пожежна безпека: теорія і практика. - 2014. - № 18. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbtp_2014_18_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 472.115 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського